Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wat is momenteel de beste console?
Poll eindigt op 30 jul 2009, 16:08
Nintendo Wii 17%  17%  [ 1 ]
Xbox 360 33%  33%  [ 2 ]
Playstation 3 50%  50%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 6
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Beste Console
BerichtGeplaatst: 13 jun 2009, 13:34 
Average
dat zijn mooie argumenten Kano.

Ik vind dat de Wii zo'n succes heeft geboekt dat zij de beste console zijn.
Maar je moet van die games houden die op de Nintendo Wii uitkomen...

Greetz

[Shooter games are the shit]

Profiel  Offline

BerichtGeplaatst: 13 jun 2009, 16:42 
Noob
Nou de wii is niet egt bepaald een console die het op kan nemen tegen de xbox en de ps3.

waarom ? de wii heeft een compleet ander doel dan de andere consoles. Ik bedoel welke hardcore gamer gaat nou een wii halen om een shooter te spelen ? dan pak je gewoon een ps3 of een x360 en heb je tenminste goeie graphics en epic games.

De wii is zeker een vette console. ik heb dr zelf ook een en de games die daarop uitkomen zijn niet te verglijken met de andere games . BV : Mario. SSB is gewoon een van de vetste games die erop zijn. Daar kan Call of duty of dergelijke niet tegen op.

De wii is gewoon gebaseerd op gameplay en om oude nintendo games opnieuw uit te brengen. Vooral gameplay, want met welke console kun je nou lekker bewege en helemaal losgaan ? ( ja met natal volgend jaar maar dat is maar een extension. niet een console die erop is gebaseerd )

Microsoft en Sony hebben ook gezegd dat ze Nintendo niet als concurrentie zien ( MS wou zelfs samenwerken met nintendo!. Maar nintendo was slim genoeg om te weigeren )

Profiel  Offline

BerichtGeplaatst: 04 okt 2009, 05:23 
Event moderator
xbox 360 4 eva nigger...
grafisch
PS3: duidelijk is deze beter dan de 360 (enkel op een goede tv)
360: tja beetje slechter dan ps3, maar oke de 360 was ook eerder uit.
PS3: gratis? dat is mooi, maar is het ook goed. Hmmm (cheaters, lag, crashes enz..)
360: niet gratis? dat k*t, maar dan heb je wel een goede service, geen cheaters, geen crashes. Alleen is er 1 nadeel gamers kunnen je negatief reporten en dan krijg je snel een ban, dus zorg dat je clans met rust laat want ze f*cken je hard terug.
Hardware
PS3: Er zijn weinig problemen met de ps3, je heb dan wel bleuray (but who give's a f*ck)
360: Er zijn best veel problemen met de 360, en geen bleuray mja komt ook dat ps3 later uitkwam. Dat heeft dan ook zijn voordeel ( :? Mijn xbox is ook al 5 keer opgestuurd)
Prijs
PS3: Hmmmm... DUUR???
360: Hahaahah... Goedkoop

Conclusie
PS3: Duur, slecht online, bleuray, grafisch. (ik zou hem niet kopen, maar als je echt van games houd die voor de ps3 uikomen zou ik hem kopen, of omdat je sony freak bent of omdat je ook zo'n blauwspeler wilt)
360: Goedkoop, goed online, geen bleuray, nog niet erg goed ontwikkeld vind ik (Oh ik heb hem al gekocht, verder best wel goede console voor weinig geld. En natuurlijk betere games b.v: Forza 3 ;) )

Profiel  Offline

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2